Tuesday 2 April 2013





ni la my sayang...hurmmm nama dy mohd hafiz...tak handsome pon...but he 

special to me...siapa yg tak suka to..please go away ok...hurmmm susah sng

 kmi 3 thun ni bersama...harungi semua dugaan...alhamdulillah...Allah pnjng 

kn jdoh kmi...dah 4thun dah msok ke thun ni...hehehe...bnyk dah aku siksa 

bdk ni...tpi thap kesabaran dy tu tnggi sgt...terlalu tinggi...smpai aku tak 

snggup nk siksa dy dah...mmg btul dy syg aku...setia yg 100 percent dy 

bg...kalau dy la jdoh aku...aku amat bersyukur pada MU ya Allah...kerna di 

beri kesempatan bertemu ngn dy...tak de sapa bole gnti dy di hati 

aku...hahahahh jiwang skit ok...kalau hbgn org bahagia msti ad org bnci 

kn...hurmmm sama la cm kmi pon...bnyk sgt dugaan nya...hehehhenk thu ke 

dugaan apa yg Allah duga kmi...ok bca next episode ok...

No comments:

Post a Comment